sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 23 December 2013

Mari BELAJAR buat CAKES ( dapurkakzu )

 FAUZIAH ALI
COKLAT INDULGENT & RVC
12 DIS 2013


H

HAI..!!
Buat masa ni kan kalau yuols perasan kkzu takde lagi buat karangan kan...hahahaa tu lerr ghupenye tau..di sebab kan masa yang terbatas dan agak terbantut ni kkzu hanya dapat upload gambar, nama kek , nama pelajar yang datang,,haa tu je laaa.Sebab nya kan masa kkzu lebih banyak di habiskan di dapur. Nak nengok tv pun tak sempat tau.
Nengok langit pun seminggu sekali je, tu pun hari isnin ambil cuti mingguan walaupun kekadang langgo jugak  dan derhaka cuti tu demi memenuhi permintaan dari anda semua..cewahhhh dan melampau ayat skema ni kan,,macam laa sebuk bebeno.

Ok lah , terima kasih pada semua yang sudi hadir ya.
Eiiihhh kang celoteh  banyak jadi karangan bahasa malaysia laa pulak .Dulu masa sekolah karangan kkzu yang paling panjang tapi markah nye ciput sbb takde isi, yang banyak kulit durian..hahaaa paham ke idok tu.

Okeh kalau nak nengok jadual  KLIK DI SINI dan boleh  whatsap  kkzu ( 017 6331252 ). Ade yang nama nye kkzu belom tulis di jadual  di blog tetapi dah ade nama di dalam buku catatan kkzu sebabnya  kkzu catat nama nye dulu di buku sebab udah berjanji tetapi belom bayo deposit. Jadi untuk book date intai intai juge jadual dan boleh nanye kat kkzu ya ( whatsap ye lebih mudah ). Nak massage atau call pun boleh.




 ZUE & ANAK
13 DIS 2013
RUSSIAN CAKE, MARBLE CHEESE BROWNIES & KEK KARAMEL
 


ZANI, FID & JU
RAINBOW CAKE, RUSSIAN CAKE & RVC
15 DIS 2013
 

 sama banyak untuk di bawa pulang

Roziana & CIKGU yong
CCMC & MARBLE CHEESE BROWNIES
20 DIS 201
3

 SHIKIN DAN JAMAL ( asben )
21 dis 2013
rainbow cake ROSES & ASAS CUPCAKE



 22 dis 2013
Nadia, Azura & Diana
coklat indulgent & kek karamel
 



No comments:

Post a Comment