sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 13 July 2013

Kelas cake Di BULAN RAMADHAN

 hAI..!!

CAKKKKK...!!

Kak Ida dan Kak Zaini fresh from Penang ( Pulau Pinang )
Datang dari jauh nun di utara, bermalam di bangi dan terus ke Dapur KAKZU.Ucapan terima kasih buat semua yang telah dan bakal hadir ye..
Kelas untuk kak ida dan kak zaini ini di atur oleh adik kak ida,,Zalifah yang dok di bangi.Terima kasih daun keladi buat zalifah ya..seronok berkenalan ngan akak berdua ni,,sangat ringan tangan dok buat kek dan basuh pinggan mangkuk...hahaaaa ha .. semoga berjumpa lagi ya.Banyak kenangan datang kembali bile dok berborak mengenai pulau pinang sebab kkzu pernah dok kat penang masa zaman sekolah rendah dan menengah. Sempatlah kkzu dok tanya keadaan sekitar sungai dua dan sungai nibung dan di khabarkan semuanya dah jadi hutan batu ( penuh ngan bangunan laaa ) .Pada masa dulu tempat tu hanya penuh ngan kebun sayur apek dan wayang cina.Gitu lah ceritenya....

~ KLIK DI SINI UNTUK INFO KELAS ~

 Mascarpone tiramitsu cake dalam pembikinan..

 Buat kek di DAPURKAKZU ..takde segan segan sebab hanya kami bertiga,,sekali sekala anak mencelah lalu nak ke bilik berendam..insyaallah kalau ade rezeki nak bina 1 tempat khas membaking di hadapan rumah..



 Tanda kegembiraan kerje membaking dah selesai,,boleh balik rehat rehat sebab bulan ramadhan kan,,energy mesti sedikit berkurangan..kek akan di bahagikan kepada dua bahagian sama banyak untuk di bawak balik ke Pulau pinang.

Kak Ida dan Kak Zaini
buat 3 kek ~ rvc, double coklat indulgent dan mascarpone tiramitsu cake
13 julai 3012

Ini adelah bayangan di dalam cake tiramtsu...menggunakan spounge cake @ boleh juga menggunakan biskut lady fingers.

No comments:

Post a Comment