sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 2 March 2018

Biskut Jering @ Aloha PJJ CLASS



PJJ CLASS DAPURKAKZU

Yang pasti resepi hok ni cayo ...cayag... cair dalam mulut
Nak2 nye perisa coklat mak aaaaihhh wangi semerbak 1 ghumah

Ramai gak kata tak penah nengok dan makan
Yang kkzu tau lahir2 je dah ada biskut ni
Biskut doluuuuuu dolu

PJJ CLASS DAPURKAKZU

RM 20 aje


Kzu bagi skali info nak dapatkan acuan biskut ini


Yang pernah makan mesti memori zaman kecik2 menggamit kenangan kat kampung kan
Opah opah dulu guna acuan tembaga 
Sape yng masih ada acuan tembaga memang beruntung
Simpan elok2 tau acuan tu

Kakzu memang aktif bersiaran tau
Cuma Nak kabo kkzu banyak update kat IG DAPURKAKZU ngan FB Zuraini Alias
Bukan kkzu menghilang tauu  kat alam maya
Cuma kekadang lupa kat blog sendiri...hahaaaa

Okeh jumpa kkzu jugak di
FB PAGE : Dapurkakzu
IG  : DAPURKAKZU
FB : Zuraini Alias





No comments:

Post a comment