sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 14 January 2013

Mari Belajar




Hai...!

3 Sekawan dari Ampang dan hulu langat.Azie , Azliah & Zakiah
Buat 3 kek ~ marble cheese brownies, rvc dan japanese cotton cake

Masa datang kelas di DAPURKAKZU ini kan kek akan di buat bersama sama tauu.
KKzu kire harge kek dan tak kire ikut kepala. Kalau rasa nak datang sorang pun boleh, datang berdua @ bertiga.
Sejak bermula pada jun tahun lepas kan  ( DAPUR-KAKZu ) kkzu memang tak amik deposit . Insyaallah kkzu tidak akan sesuka hati akan membatalkan kelas cume kkzu yng blurrr kalau ade yang batalkan  last minute.Begini lah Allah lebih mengetahui ape yang terbaik untuk hambanye. Jike pertemuan kite akan mendatangkan kebaikan insyaallah ianye pasti berlaku.KKzu ade letak statement bank in RM 100 untuk pengesahan tempat TAPI tak bayar deposit pun takpe asalkan kengkawan ikhlas nak menghadirkan diri ye.Insyaallah pertemuan ini akan mengeratkan lagi silaturohim sesama insan.
Ramai juge yang bertanye kkzu, saya tak pernah buat kek langsung, boleh ke nak belajar ni. Jawapannye BOLEH SANGAT ye sebab kite buat pelan pelan dan tak ramai orang di DAPURKAKZU.Kalau tak pernah mendeco kek buat pertama kali memang laaa terkial kial kan. Macam kkzu juga dulu masa mula mula memegang spatula, terkial kial menggeletar, lama lama insyaallah ianye menjadi 1 kebiasaan.
Membuat kek pada kkzu tak laa susah sangat  asalkan ade minat dan kemahuan aje.Boleh membuat kek untuk anak anak dan suami sudah memadai kan, bile dah selalu buat pasti boleh menjual  jual pulak.
Tak kenal maka tak cinta kan. dah datang baru tahu, insyaallah yang datang akan datang sekali lagi .Mereka semuanye   sporting sporting belaka tauu.


LIHAT JADUAL TERBARU BULAN FEBRUARY untuk pengesahan tempat. Pilih  nak belajar kek ape dan date yang sesuai unutk anda ye.


rvc ( tengah )
japanese cotton cake ( bawah )

marble cheese brownies ( bawah )

No comments:

Post a Comment