sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 27 September 2012

membuat kek di Dapurkakzu


 Kelas kek rainbow dan red velvet ~walaupun kek ni dah agak lama di pasaran tetapi masih ramai lagi kengkawan yang tak pernah makan kek ini tauu.

Ada juga yang berkata tak jumpa lagi kek red velvet yang sesuai di tekak, ape kata cobe rasa kek red velvet dari Dapur kakzu., insyaallah tak menghampakan dari segi rasa dan kaedah membuat nye yang membuatkan kek ini moist rasanye.
Yani, Aiyu dan Diaaa dari Bandar sri putra dengan kek yang telah di hasilkan.

Ingin kkzu terangkan di sini kalau topping yang di buat pada kek  kurang memuaskan dari segi rupanye jangan ade tanggapan yang salah ye.Sebabnye kite mesti faham bahawa yang datang adelah dengan niat mahu belajar dengan keadaan baru pertama kali memegang pisau lepa.Kalau datang sekadar nak nengok nengok aje mestilah rugi kan.Nak juge merasa bagaimana nak melepa kek kan walaupun tak selicin macam yang kkzu buat tapi tak mengapa, itu lah nama nya belajar kan.Yang penting isi dalam kek mantop gitu.

Kakzu akan tayangkan gambar kek kek yang sudah di buat oleh kengkawan kkzu yang datang belajar di blog, takkan ade dikiriminasi nak tayang kek yang cantik cantik je..Insyaallah jike ade kesinambungan di rumah pulak pasti anda boleh melakukannye yang lebih baik.


 va va va


sape punye, yani punyeeeee

No comments:

Post a Comment