sila lah KLIK ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 17 July 2012

Steambuttercream cake & bunga


Ahaaaaaa stembuttercream cake laaaaaa, ye lerrr tuuu. Ahaaaaaa kek ni dah lama ada di pasaran nye cume kkzu aje yang baru nak cobe buat kek ini. Tak mau tipu tipu ye, kkzu buat bunga satu aje, yang lebihnye cikgu yang buatkan.Insyaallah di bulan ramadhan yang mulia ini kkzu nak memahirkan diri buat bunga dan tuang steambuttercream. Mase mula mula nengok tadi alamak boleh ke kkzu buat ni, maklum lerr bukan senang nak bermain dengan buttercream yang berminyak minyak tauuu.
Terima kasih tidak terhingga pade linda hassan yang telah menunjuk ajar pade kkzu care care nak menghasilkan kek ini. Asalnye linda nak datang ke rumah kkzu nak belajar buat kek dengan kkzu, sekali tuu kkzu pun intai intai wall fb linda. Waaaahh terpegun kkzu nengok kek kek steambuttercream linda. Semoga ALLAH sahaja yang membalas jasa mu wahai teman ku .Linda telah sudi mengajar kek ini di rumah kkzu. Haiiii siapa cikgu lak ni....heeeee...

Lagi satu kan you all perasan tak gambar gambar kkzu tak letak TANDANAMA. KKzu nak cepat sebab kebelakangan ini jadual kkzu agak padat sikit , bak kata orang mengalahkan menteri tapi tak jugak kaya macam menteri. Harap harap takde lerr yang copy paste ye.Kalau ade nak copy paste resepi resepi, sile sile kite berkongsi rasa ye bukan berkongsi gambar...wahhh jangan marah deknon.

Rezeki dari ALLAH. Semakin dekat nak berpuasa ini masuk lak oder oder kek untu meraikan majlis tertentu, alhamdulillah syukur ...hari jumaat lak kalau kite masih tak berpuase kkzu akan masak demo lagi untuk  sesi yang keempat di Puchong. Best best dapat memasak menu yang mencabar minda.




No comments:

Post a Comment